EFEMERYCZNA KULTURA WŁASNEJ TOŻSAMOŚCI
EFEMERYCZNA KULTURA WŁASNEJ TOŻSAMOŚCI
KOKON JEDWABNIKA / PRZETRWANIE
KOKON JEDWABNIKA / PRZETRWANIE
METAMORPHOSE
Jak okiem sięgnąć panuje tu chwila. Jedna z tych ziemskich chwil Proszonych by trwały "Chwila" - Wisława Szymborska
SELFIE GARDEN
日本庭園 nihon-teien
SELFSHARE
SELFSHARE
„Idea jest zbawieniem dzięki wyobraźni”.
Frank Loyd Wright
Co pobudza, uaktywnia Twoją wyobraźnię, kreatywność?
SOUNDSCAPES
Akcja - reakcja. Zasada zachowania energii - w przestrzeni nic nie ginie.
Nehrybka e Pikulice. Miejsca Pamięci.
Danilo Lisi
Nehrybka i Pikulice. Miejsca Pamięci.
Nehrybka i Pikulice. Miejsca Pamięci.
Nehrybka i Pikulice. Miejsca Pamięci.
Katarzyna Bodurka
Hedva Ser– Ogrody pamięci
Ogrody pamięci
Hedva Ser– Destrukcja i Odrodzenie
Ekspozycja rzeźb w przestrzeni miasta
Hedva Ser- Projekt Dajwór
Hedva Ser- Projekt Dajwór
Zagospodarowania skweru przy ul. Dajwór
Hedva Ser między Synagogą a Dajworem
Surowe, wykonane z brązu bryły tworzą cykl, będący symboliczną interpretacją losów społeczności żydowskiej w Polsce
Hedva Ser– Projekt Dajwór
Przestrzeń dla rzeźb Hedvy Ser
Hedva Ser między Sacrum a Profanum
... wyniesione ponad „piekło” (..) aby wznieść się ponad strefę profanum i zaistnieć w sacrum.
Hedva Ser– ekspozycja Destrukcja i Odrodzenie
Miejsce, które łączy codzienną aktywację ze sztuką
Hedva Ser- Projekt Dajwór
Hedva Ser- Rzeźby wybrane
Przestrzeń zaprojektowano z myślą o zwiedzających, aby dostęp do rzeźb mieli wszyscy ludzie nie zależnie od wieku oraz sprawności fizycznej.
Hedva Ser– Rzeźby wybrane
Projekt zagospodarowania przestrzeni miejskiej przy Starej Synagodze na Kazimierzu w Krakowie
PROGRAMOWANIE WRAŻEŃ
PROGRAMOWANIE WRAŻEŃ
The topic of international workshop was ,,Pattern”. Our team is called ,BePattern”, because we are centred on the sensorial experience of patterns, applied to the urbanscape. We are students from France, China and Poland. During the workshop we were wondering how, by using pattern, we can change the public spaces in our countries, how to design new urban experience. We are convinced that cities need special areas where people can play, talk, spend time together. We wanted to force people to standing face to face to each other, to enjoy for a moment.
Our idea was to create a huge tube with the lots of levels inside ( for instance in the market square, big open space). On each level is composed of colorful patterns. Around tube are located bicycles. How it works? Very simple. When people are pedaling, the energy is generating, in order to animated the installation. It displays a mobile pattern on the floor, visible for everybody. During this interaction between people and bicycle, also voices are producing giving us nice melody. The more people are pedaling, the more complex patterns are generated. In effect, we’re playing with lights and shadows, with colors, patterns, sounds and friends or stranger.
In this project we wanted to show that people could cooperate together. When they join forces, they can create a beautiful things. It’s a way to change our reality, our surrounding, relationships, lives. The point is that without people, it doesn’t work. So don’t be closed, let’s play with us!
Looking at these images we all excite curiosity, we understand that these are areas of work and life we do not look at the clutter, dirt or other but as the place gives us the artist's life, not just work the artist, these places provide us a sense and it is this peculiarity of places to identify a sense, of who use them. In accord with our experience we can say that a property of the places is to be symbolic. What it means to be a symbolic place? It means that they guide imagination but are also models for living, today the aesthetics of the artist's house survives in the fashion of homes which use spaces abandoned by industrial activities.
Modelowanie 3D jako skrót do "zrozumienia" rewitalizacji przestrzeni
On Hyper Technological Arts On Hyper Technological Arts
Digital Visualization